onsdag 3 september 2008

Snabbt besök!!

Det blev ett snabbt besök i stan idag.
Jag var ute efter en klänning till lördagens fest (återkommer med mer info om denna kväll).
Första affären jag besökte var H&M, där hittade jag denna söta klänning som jag ska ha till ett par svarta leggings.

Köpte även matchande ögonskugga och nagellack och lite klämmor.


Nu har jag precis kommit hem, tänkte jag skulle få i mig en lätt lunch innan Måns ska hämtas på dagis.
Till middag idag blir det kålpudding igen, herregud tänker väl ni det hade de ju förra veckan. Jo, det hade vi och det diggades av hela familjen, men i receptet stod det att man skulle servera puddingen med potatis och sås. Det hade vi men vi saknade alla sås, så idag tänkte jag att jag ska göra sås till och då blir det säkert ännu godare.
Tror jag ska hinna baka en äppelkaka till kaffet också, kanske kommer MILLAN på fika, och då kan det ju vara gott. Men först ska vi nog hinna med en promenad så vi kan njuta av fikan med gott samvete.
Tjingeling!!!

4 kommentarer:

Marina sa...

Snygg klänning! Oj,måste man promenera först innan man får äta äppelkaka! Ok, bästa att göra det då.

Millan sa...

Jepp jag kommer gärna när det vankas hembakat.
Promenade tar vi snabbt och lätt innan.
Kram

Ann-Sofie sa...

Shopping är ju alltid s´koj!

Kram

Anonym sa...

oj, det var ju en hel del. vi får väl vänta och se om det blir billigare. vi har ju lite tid på oss att bestämma hur vi gör.
va gott det låter med äppelkaka! nu blev jag också sugen på något hembakat.