lördag 27 september 2008

Vinst igen!!

Japp, då var det dags för miniknattarnas sista match för denna säsongen.

Även dagens match slutade med en 5-0 seger!!! Duktiga tjejer och killar som verkligen har utvecklats till duktiga små fotbollsspelare.
Fler bilder finns på Anettes blogg, även en fin bild på domaren. Undra vem det är???

Tyckte igår att det kändes riktigt bra i mitt finger, men igårkväll började det att göra ont i den igen. Natten har varit jobbig för det har bultat och bankat i den hela tiden. Så här ser den ut nu: Ingen vacker syn, usch, nu vill jag bara att det onda ska försvinna.

Gårdagens EKO besök resulterade i nya kuddar till vår soffa, bort med det turkosa och in med det gröna.

Kul, att man med bara några kuddar kan förändra hela rummet. Två orkidéer fick också följa med hem, helt otroligt lågt pris bara 50:- stycket.
Idag blir en lugn kväll, Maja åkte till kompisen Klara igår och ska stanna där även inatt. Vi andra fyra ska äta tacorulle och mysa i soffan.
Vad ska ni hitta på??

4 kommentarer:

Marina sa...

Ja, lite kuddar och annat smått kan visst förändra mycket. Så billiga orkiéer!
I kväll ska vi äta gott o mysa i soffan o så blir det bäl en del tid vid nya bärbara datorn som jag nu kan ha i mitt knä i soffan.

Anette sa...

50:- för orkidéerna, låter som jag får ta en tur till Eko imorgon.

Hoppas att din nagel blir bättre snart....

Millan sa...

Grattis till tjejernas vinst!

Den dära naglen får vi hoppas läker snart, kom över om den behöver läggas om.

Ha det bra!
Kram

Anonym sa...

jag älskar orchideer! har flera stycken här hemma.
vad snyggt det blev med de nya kuddarna! det gör så mycket när man byter ut lite grejor.
hur är det med nageln?