torsdag 18 september 2008

Torsdag!!

Jaha, då var det redan torsdag!!
Vad har hänt denna veckan???
Ja, inte så mycket men ändå en del:

* Har varit på återbesök med Måns hos tandläkaren, allt såg bra ut.
* Soffan är beställd och VÅR vecka 45.
* Tågresa är bokad till Familjen i Karlskoga. Vi åker dit i November, LÄNGTAR!!!

Har jobbat inatt och ska jobba inatt med. Bara ledig imorgon, sedan jobbar jag hela helgen.
På lördagkväll ska vi på kalas, vi ska fira min bror och min mamma.
Till mamma har jag beställt ett sådant här smycke:
Detta fina smycke hittade jag på denna sidan!!!

Nu ska jag ta tag i min strykhög, inget roligt jobb men skönt när det är avklarat.
Vad ska ni hitta på idag???

1 kommentar:

Millan sa...

Fint halsband till Majgret!

Jag är i trädgården och räfsar upp från när Anders klippte häcken det blir några rundor till tippen med det.

Sen ska jag gympa kl 17.....

Kram