torsdag 4 september 2008

Lycka är......

Lycka är att komma hem från jobbet och det står något så här fint på bordet,

En fin bukett med ett kort i med många fina ord från min älskade man.

Dagen för övrigt har varit en helt vanlig dag. Först jobb, sedan fritan och dagis hämtning. Maja följde med en kompis hem för att sedan åka till kören. Första gången efter sommaruppehållet, Maja älskar att sjunga i kör så hon tyckte att det var toppen att det började idag.
Jag, Clara och Måns tillbringade en stund på lekplatsen och njöt av det sköna sensommar vädret.
Måns är en riktig utekille, skulle kunna spendera alla vakna timmar med att vara ute. Han har precis fått kläm på sin trehjuling, den cyklar han gärna på.



Ibland när jag inte orkar ta konflikt med honom när vi ska gå in så mutar jag med glass. Då brukar han komma utan några större problem.

Nu har jag, Maja och Clara soffläge och tittar på Idol. Tobbe har jouren ikväll, men han dyker nog snart upp.

3 kommentarer:

Anette sa...

Jag förstår Maja, det är en riktig höjdare när kören börjar igen :)

Anonym sa...

fasiken vilken trevlig man du har jenny! släpp inte honom vad du än gör. men det finns väl en anledning till att du inte gjort det de senaste 18 åren ; )
ha en trevlig helg allihop!

Millan sa...

Min man kommer hem med en kaka då och då så man får vara glad för det lilla.....=)

Måns är en riktig baddare på cykel har jag sett.

Ha det så skönt i helgen!
Kram