lördag 6 september 2008

Ett paket på posten!!

Igår kom den:

Sony Ericsson W760i
Ja egentligen var det Tobbes tur att få en ny mobil, men snäll som han är så fick jag den. Han fick överta min mobil. Där är många olika finesser på den så jag får nog sätta mig ner och läsa på. Det är första gången jag har en Sony Eriksson, brukar ha Nokia men den fick ju Tobbe nu.

Igår kväll var vi hos "vår" fotograf Fredrik och hans fru Annika och tittade på bilder från vårt bröllop. Jättemånga fina bilder, blev glatt överraskad över att han lyckats fånga hela familjen på ett par bilder. Måns stod ju inte stilla många minuter. Vi valde ut en bild som vi ska sätta in i Kristianstadsbladet . Vi fick med ett bildspel med musik som Fredrik hade gjort. Det var jättefint, när vi tittade på det igår så började både jag och Tobbe grina. Jag ska se om jag kan lägga in det här på bloggen, vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Någon som vet????
Fredrik ville jobba lite mer med de andra bilderna, sen får vi besluta vilka vi vill ha som förstoringar, blir nog knivigt att välja. Jag vill förstora de på en canvasduk.

Jag lovade ju att skriva om en kvällens fest här. Vi skulle först ha kustvandrat med jobbet och därefter haft fest på Åhusstrand. Ja, det var bara jag och en arbetskamrat från mitt jobb men kustvandringen är för hela Handikappenheten. Min arbetskamrat cyklade och krockade med en annan cyklist och skadade sin axel, så hon är sjukskriven, därför ställde hon och jag in det.

Det gjorde mig inget för den sista tiden har det gått i ett, så istället ska jag och min älskling ut och äta här istället. Enligt mig det bästa stället i den här stan!!! Vi har ordnat skjuts dit och hem så vi kan även njuta av lite rött till maten.

Nu ska jag börja rensa ut ur garderoberna, ut med sommar in med höst.
Vad ska ni hitta på idag???

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli spännade att se bilderna från bröllopet. Hoppas ni får en skön kväll.
Kram

Anonym sa...

där delar jag helt klart din mening. barbeko är helt klart bästa stället i stan. skulle kunna äta där varje dag.
prova att ladda upp bildspelet på youtube, det borde gå.
ha en fortsatt härlig helg!

Marina sa...

Jag tycker Rosegarden är bästa matstället i stan.
Skönt att ni verkar vara nöjda med bilderna. Lite trist annars.
Har precis kommit hem fårn Lund där det var friidrottstävling i dag och nu ska jag ut i trädgården.

Millan sa...

Ja, jag jobbar och agerar chaufför så ni kan njuta av vinet ikväll.
Himla snygg telefon min börjar med bli lite sliten så snart är det dax för mej med och jag gilla Sony ericsson så någon av deras blir det.

Kan du inte stoppa bildspelet och markera bilden och spara som.., sen lägga upp om du inte vill ha upp hela spelet förståss.
Annars kommer jag gärna hem till er och kollar in det....=)