tisdag 30 september 2008

SÅLD!!

Nu är Måns vagn såld!!


Lite sorgligt, men den sista tiden använde vi den inte. Kul, att den är såld till någon man vet, bara att hoppas att de blir lika nöjda med den som vi har varit.

Nu när man fått lite x-tra tillskott passar det ju bra med ett IKEA besök imorgon. Ska inte ha något särskilt, men ljus och servetter behövs ju alltid.

Barnen har haft studiedag idag, jag har varit ledig. Mest inte gjort något särskilt, skönt med sådana dagar också. Jobbar inatt, men innan dess ska vi hinna med att äta kvällsmat och köra till Maxi och handla.

Vad har ni hittat på idag???

2 kommentarer:

Marina sa...

Vi har också tagit det lugnt idag, eller ja, vi har varit hemma i alla fall. Jag har städat ltie, bakat en hel del, tvättat lite, läst bloggar, fikat ett par omgångar, kollat i gamla tidningar och nu ska jag göra mat, soppa blir det idag.
Både Erica och Oscar vill helst bara vara hemma och göra ingenting när det är studiedag. Dom har ju så långa och fyllda dagar alltid annars när det är skola. Ha det så trevligt på Maxi. Jag ska dit i morgon eller på torsdag. Får se....

Anonym sa...

vi har helgdag i morgon, ska bli så skönt med långhelg.
har precis kollat på alvin och gänget, kul film faktiskt. nu ska jag försöka på ungarna i säng, får väl se hur det går.. ; )
ha en skön kväll! kram.