söndag 21 september 2008

Soffbord.

Måste börja med att gratta Clara och hennes lag till deras första seger. Typiskt nog så jobbade jag, men ni kan läsa och se bild på laget här. Clara gjorde 4 mål, stolt som en tupp var hon igår.

Nu när soffan är beställd, måste vi hitta ett nytt soffbord. Det soffbordet vi har idag till Karlstad soffan blir för stort. Så det blir till att sälja soffan och soffbordet på Blocket. Har kikat runt lite efter ett nytt soffbord och här är några alternativ som jag skulle kunna tänka mig att vilja ha: Bild:Annorlunda Rum.
Bild:Bolagret.
Bild:Em-möbler.
Bild:Ilva.
Bild:Mio.

Vilket tycker ni är snyggast???
Eller ni kanske har ett bättre förslag!!

Fortsatt trevlig helg//Jenny

6 kommentarer:

Marina sa...

Så roligt med vinst! Oscars lag vann också idag. Men han var bara sådär nöjd med sin insats. Han har krav han när det gäller sport!

Anonym sa...

jag gillar de helvita borden. min syster har det vita från ilva. det är jättesnyggt!
hoppas ni haft en mysig helg.
kram

Ann-Sofie sa...

Jag gillar det vita bordet från EM möbler!

Linda -Galleri Palla sa...

Jag tyckte det var tjusiga förslag. Tror inte du ångrar dig om ni bestämmer er för en tripp till Osby!

Linda -Galleri Palla sa...

Till Fia: Jasåååååå har de??? Jobbar inte hennes man på ....

Moahahahhaha!

Anonym sa...

jajemensan, vi kommer upp till jul! ska bli så härligt att äntligen fira jul i sverige igen, det är ju några år sedan sist. vi har dock inte bestämt hur länge vi kommer att stanna. ha en bra dag!