tisdag 2 september 2008

SHOPPING!!

Idag hade jag fått mail från Lindex. Där tipsade de om den nya kollektionen till barn som var "Fem myror är fler än fyra elefanter". En klassiker som man ju själv kommer ihåg sedan man var barn.
Efter jag hade kikat in kollektionen så klickade jag hem lite kläder till Måns.
Det här blev det:




Bilder från Lindex- shop-online.se

För övrigt har det varit en lugn dag, väntar fortfarande med spänning på att resebolagen ska släppa sina sommarresor. Jag vill boka den nu, då känns det mer verkligt och så har man något att se framemot.

Vår fotograf på bröllopet ringde till Tobbe idag och sa att han var klar med några bilder. Så på fredagkväll är vi ditbjudna på fotovisning, ska bli så kul. Bara att hoppas att bilderna är bra.

Vad har ni hittat på idag????

1 kommentar:

Marina sa...

Har varit ledig i dag och då satte jag igång att göra om i en rabatt. Det blev en sväng till Växthuset och Solhaga också. I kväll har jag varit med OScar på friidrottstävling.
Snygga kläder!