måndag 8 september 2008

Utmaning/Utmärkelse!!

Fick en utmaning / utmärkelse av Millan. The Tree of Happiness


Tackar för utmärkelsen och jag antar utmaningen!!
Utmaningen består av att man ska skriva 6 saker som gör en lycklig just nu.

*Först och främst min familj som består av älskad make och tre underbara barn.

*Att jag är lyckligt lottad som har föräldrar som alltid ställer upp.

*Att jag har ett jobb som jag trivs med, och härliga arbetskamrater.

*Att hösten är på intågande, jag älskar mörka kvällar när man kan krypa upp isoffan med en bra bok, en kopp Chai Latte och brinnande värmeljus på bordet.

*Titta på mina två flickor när de spelar fotboll, se glädjen i deras ögon.

*Tanken på att bara jag och Tobbe ska åka på en härlig semesterresa nästa sommar.

Detta skickar jag vidare till Mamman och Anette hoppas ni antar utmaningen och blir glada för utmärkelsen!!

2 kommentarer:

Marina sa...

Alltid kul att läsa om vad som gör andra lyckliga. Det är bra att tänka efter lite kring det.
Chai latte har jag precis druckit nu. Millan hade med sig hit i kväll när vi scrappade. Det var gott och kommer inhandlas!

Millan sa...

Det är mycket som gör en lycklig, eller hur.
Ses i morgon, kram