måndag 8 september 2008

Söndagens Utflykt!!

Igår åkte jag, Måns och Clara till Kulltorpet.
I år firar FUB Kristianstad 50 år, det firar de med lite olika evenemang.
På gårdagens program stod, bla, Drill & Drull, Helge Änglar och motorcykelåkning med Gold Wings.
Vi hade en väldigt trevlig dag, Måns och Clara var mest nöjda över sitt åk på motorcyklarna. Ja, trollen Drill&Drull var också något som gick hem.

 


Maja var också nöjd med sin dag. Hon var med kompisarna Fanny & Filippa och tittade på denna filmen:

Nu är det nog bara snart jag som inte har sett denna filmen, men jag ska gå ska bara hitta en bra dag!!!!

Nu tror jag att jag har fattat hur man ska kunna lägga in bildspelet från bröllopet på bloggen, ni får ha tålamod så kommer det nog inom det snaraste.

Nej, dags att börja med kvällsmat, snart kommer Tobbe hem, sen är det träning för han och Clara ikväll, jag ska jobba natt så barnens snälla mormor kommer ut och är barnvakt.
Fortsatt trevlig måndag på er alla!!!!

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Jossan ska gå och se på Mama Mia i helgen med sina kompisar, det var meningen att vi två skulle gå men sen ville hon hellre gå med sina vänner....så visst får hon det!

Anonym sa...

ja den får du verkligen gå och se, den är jättebra!
ser fram emot att se bildspelet! skynda dig! ; )