måndag 1 september 2008

Måndag!!

Gårdagens dop var väldigt trevligt. Vi stannade där hela dagen och var inte hemma förrän kl. 20.00.De blev väldigt glada för tavlan, skönt!!

Idag har jag jobbat mellan kl. 7.30-15, sedan körde jag direkt hem och började med kvällsmaten. Clara kom hem från skolan och var eld och lågor. Per på gatan hade varit i skolan idag och informerat om Scouting. Detta vill Clara börja på, en bra dag var det också en dag då ingen i familjen har någon fotbollsträning. Så jag ringde och anmälde henne till Kristianstad Scoutkår. Första gången är den 11/9 och hon längtar så efter första gången.

Efter läxläsning och kvällsmat cyklade jag och Måns med Clara till hennes fotbollsträning. Tobbe är med sitt lag i Klippan, Maja valde att stanna hemma och titta på film. Hon njuter när huset är tomt framförallt så är det ju ingen lillebror som stänger av tv:n hela tiden.

Nu är barnen nattade och lugnet har lagt sig, nu ska jag slänga mig i soffan och invänta min man. Ha en fortsatt skön kväll!!!!

Inga kommentarer: