torsdag 11 september 2008

Torsdag!!

Redan torsdag, vart tar tiden vägen.
Denna veckan har bara flugit förbi. Har varit på ett föräldramöte med Majas klass och ett loppis möte.
På loppismötet bokade vi in höstens BOKLOPPIS!!!
Första gången vi har det, ska bli spännande och se om det har något att ge.
Så har ni inget för er LÖRDAGEN den 18 Oktober så tycker jag att ni ska passa på att komma och fynda lite böcker.

Igår var jag hos tandläkaren med Måns. I tisdagskväll for han ner från Majas skrivbord med huvudet före. Värst blev det med framtänderna där uppe, de flyttade sig lite. De undersökte han så gott det gick, men han var inte så villig att öppna munnen. Av det de kunde se så var han svullen uppe i gommen, så nu ska vi pensla med Corsodyl en vecka och sedan dit på återbesök igen. Bara att hoppas att tänderna inte har tagit för mycket skada.

Anners har det inte hänt så mycket mer i veckan. Vi väntar fortfarande på att nästa års sommarresor ska släppas, men det verkar segt.
Idag fick jag ett brev på posten med helt underbara bilder på Maja och hennes kompis Sanna, tack för det Karlskoga familjen.
Vi har bestämt att vi ska åka och besöka Karlskoga familjen (familjen vi träffade i Bulgarien) i höst. Jag väntar bara på att vi på jobbet kan komma överrens om vårt nya schema, förhoppningvis blir det klart imorgon.

Nej, nu ska jag köra en förväntansfull Clara till scouterna, ha en bra torsdag alla ni där ute!!!!

3 kommentarer:

Millan sa...

Hoppas det blir bra med Måns tänder, låter han er smörja utan för stora protester?

Synd på lördag hade varit rilogt om du följde med men jag vet pengarna räcker inte till allt coh hade jag fått välja mellan kamera och Ullared hade jag med valt kamera.

Nu får vi hoppas att Clara gillar scouterna så du inte missade gympan förgäves

Marina sa...

Aj aj aj, tandskador gör ju så ont. Inte kul att öppna munnen när man har ont i den så klart.
Bokloppis! Det måste jag tala om för Erica.

Anonym sa...

usch då, hoppas allt går bra med hans tänder. antonia ramlada precis på samma sätt när hon var lika gammal och tanden som var under mjölktanden blev lite sned pga det, dock inte så farligt. rätade ut sig av sig själv när det kommit ut.
hoppas clara hade kul på scouterna. ha en trevlig helg allihopa!