måndag 21 juli 2008

Blommor till Brudbuketten!!

Ja idag klockan 10.00 träffades jag och Tina på Solhaga.
Meningen var att vi skulle titta på och beställa blommor till brudbuketten där. Men de hade nästan inga snittblommor att titta på. Så vi körde till Växthuset istället. Där fanns desto mer att titta på. Vi beställde rosor i 2 olika nyanser, grönt och något gräs. Murgröna ska jag också ha i men det ska vi själva plocka.

Efter Växthuset träffades mamma och jag istan. Vi skulle titta på kläder till henne som hon ska ha på bröllopet. Det var nästan bara rea överallt men jag tror om vi ger det en vecka så har det nog kommit in mycket nytt i butikerna. Så vi får göra ett nytt försök nästa vecka.
Efter klädletandet bjöd mamma på lunch på Nostalgia, kycklingsallad och Chai Latte till efterrätt. Tack för det mamma!!

När jag kom hem gick jag och Måns till Carina som bjöd på kaffe, tittade även på lite blommor som vi ska använda oss av till bordsdekorationerna.

Nu sover Måns en sen middag men det gör inget för ikväll är vi bortbjudna till godavänner.

Jag sitter och solar i hammocken och bloggar samtidigt, lyx med en bärbar dator.

Ha en fortsatt skön dag!!

3 kommentarer:

Marina sa...

Bärbar dator kommer att så på vår önskelista till jul, helt klart! Eftersom jag blivit av med en del av mitt jobb så måste vi hålla i slantarna nu så det blir till att önska.
Murgröna är ju alltid snyggt att ha i en bukett och det andra låter också fint.

Anonym sa...

Tack själv, det var bara trevligt att ha dej om sällskap.
Hoppas absolut på bättre klädlycka nästa vecka.
Kram

Anonym sa...

ja den lyxen har inte jag men tur är väl det för annars hade jag väl suttit och surfat ännu mer än jag redan gör...haha.