torsdag 17 juli 2008

Inte som tänkt.

Kvällen blev inte som vi tänkt oss.
Tomas ville ha någon dag till på sig att öva in låtarna så han kommer på söndag istället.

Nu har vi precis ätit en god kycklinggryta med ett glas rött till.
Så nu är man mätt som en plätt.
Har bara kommit upp i 10065 steg hittills så nu ska jag och Tobbe sätta Måns i vagnen och ge oss ut på en kvällspromenad.

Tänkte bara visa en bild på mitt fina väggord som jag har beställt här




Nej.nu ska vi ut och rasta fläsket!!

Må Gott!!!

2 kommentarer:

Marina sa...

Ja, visst var det väl så att du och döttrarna eller någon av dem var i Tivoliparken.
Väggord är så fina och jag skulle vilja ha i köket men där har vi pärlspont och målad väv så det går njog inte att fästa. Får fundera ut något annat.
Min kusin sjöng på vårt bröllop och nu är hon operasångerska. Så kan det gå!

Millan sa...

Väggorden är jättefina, jag ville sätta upp övanför eller bredvid TVn men Anders är lite tveksam till det.
Vad är det de säger ? Den som väntar på nåt gott.....
Tomas är säker toppenbra när han väl dyker upp. ( får vi hoppas...=)