onsdag 9 juli 2008

Äntligen Semester!!!!

Japp, då var sista arbetsdagen avklarad.
Nu är jag ledig tom den 26/8. Känns så gott!!!

Igår var vi ju på UGGLA konsert.
Det var nog många som höll tummarna för vi hade en kanonkväll utan REGN.

Med på denna kväll var Millan och min syster Josefin som är en stor stor Uggla fantast.


Uggla körde bara en massa godingar och bäst av allt var att han avslutade med
SKA VI GÅ HEM TILL MIG ELLER HEM TILL DIG.



Efter konserten gick vi in en runda på ARTILLERISTEN där var bra ös.
Så ska ni in på KRISTIANSTADSDAGARNA så ska ni absolut stanna till där.

Nu ska jag umgås med min blivande man och skriva packlista för på fredag åker vi på minisemester.

4 kommentarer:

Anonym sa...

låter mysigt. vart ska ni? tar ni med barnen? måste ju förbereda mina tjejer om de inte har någon välkomstkommité att räkna med på söndag ; )

Jenny sa...

Hej Fia!!
Jag kan inte kommentera på din blogg, något fel??
Vi åker bara till Karlskrona men kan tänka mig att vi nog dyker upp samtidigt som er, eller strax därefter.Håller på att baka kanelbullar får väl ta tag i det nu. Hälsa alla :)

Millan sa...

Ja visst var han bra, den gamla uven, eller nä Ugglan.
Tack för jag fick följa med er.
Ser fram emot att äta en bulle eller två till kaffet idag.
Kram

Anonym sa...

konstigt! provade precis och jag kunde kommentera så det har tydligen löst sig igen. då ses vi på söndag! kram.