onsdag 23 juli 2008

LOPPIS förberedelser!!

Ja, idag samlades vi på idrottsplatsen kl 8.00.
Och nu är jag nyss hemkommen, alltså en heldag. Maja, Clara och Antonia kom ut i förmiddags men den enda som stod ut hela dagen var Clara. Hon älskar att springa där ute och plocka bland allt bråte och hon säger absolut inte nej till en tur med traktorn.
Tobbe kom ut med Måns innan han körde till träningen, det första Måns fick syn på var "takton", sen ville han åka med på varenda tur.

Här kommer lite bilder från idag:







Nej, nu ska jag in i duschen man känner sig inte så fräsch efter en dag med loppisprylar. Sen väntar sängen och nya H&M katalogen.

Sov Gott!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja den duschen har du förtjänat efter en heldag med gamla skabbiga möbler ;), njut!
förhoppningsvis är det sånt här fint väder hela nästa vecka också, då får även du ner och gotta dig. sov gott!

Marina sa...

Exakt vad jag ska göra när jag kollat klart här, lägga mig i sängen med HM katalogen. Har faktiskt varit ute och sprungit med Erica nu i kväll och jag känner mig så nöjd och duktig. Det händer nämligen inte ofta att jag springer. Erica springer ju fortare är jag gör för hon är så vältränad men vi har följe en bit i alla fall.
Så typiskt att loppisen är nu på lördag. Erica och Oscar ska tävla i Hässleholm då så vi kan inte leta fynd.
Så nöjd Måns ser ut på traktorn.

Ann-Sofie sa...

Så hittade du något i H&M katalogen? Alltid lika skoj när den dimper ner i lådan.

Låter som en lång och tröttsam dag på loppisen, hoppas festen på lördag blir kul!

Anette sa...

han är ju så himla söt er Måns...

Loppisen missar vi i år (oxå) ska till Göteborg och Ullevi..som du nog läst på min blogg.
Hoppas att det blir en bra dag med massor av förtjänst.