måndag 14 juli 2008

BRUDBUKETT!!

Ikväll ska här pratas blommor.
Då kommer nämligen mina kompisar Tina & Carina hit.
De ska hjälpa mig med blomsterdekorationerna i kyrkan och i festlokalen.

Tina ska göra min brudbukett, ganska klar över hur jag ska ha den.
Var inne på nätet och hämtade lite inspiration:
 


Hittade även en sida med många ide`er till brudbuketter.

Jag ska bjuda på Tacopaj, sallad och ett gott vin.

Nu ska Clara, Måns och jag köra till Åhus och gå på Måsens rea, sen ska jag hem och förbereda till ikväll.

Må Gott!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

härliga färger! jag älskar ju rosa så det det hade jag också haft i min om jag gift mig igen, (vilket jag ju då inte planerar..hehe).
låter ju som ni kommer att få en mysig kväll!

Millan sa...

Hoppas ni kom fram till nåt bra. Vi var ganska sletna i går kväll efter en heldag i tosselilla. I dag bär det av till Kivik.
Ha det så bra i Vinslöv.
Kram