lördag 5 juli 2008

Provsmakning!!

Idag skulle Tobbe vara ledig, men igårkväll blev han inringd av chefen(undra varför).
Ja, jag visste faktiskt om att det var hans tur till svensexa idag.Men jag har klarat att hålla masken. Bra av mig!!!!

Klockan 11,00 idag ska jag till Duvanders och provsmaka bröllopstårta. Imed att jag visste att Tobbe inte skulle kunna följa med så fick jag ordna det på annat sätt.
Min snälla granne Lola ställer upp som smakråd så det ska säkert bli bra.

Efter detta sticker jag och Måns ner till Nyehusen för ikväll ska vi fira Jossan på hennes 23-årsdag. Vi stannar över där inatt så slipper vi se vilket skick Tobbe kommer hem i HA HA!!!!

En liten påminnelse om förra sommaren.
För exakt ett år sedan låg vår fina "badplats" under vatten.



Nej nu kallar duschen, återkommer med info om provsmakning och Tobbes svensexa.
Ha en underbar dag i solen, imorgon säger de att det ska regna!!

Må gott!!!

5 kommentarer:

Unknown sa...

nämen herre gud vad mycket vatten! är det en hund som simmar där framför stockarna?
gud vad jag längtar tills jag också kan ligga och gotta mig på stranden. =)

Linda -Galleri Palla sa...

Vilken rolig möhippepresent- en blogg! När stundar bröllopet?? All lycka till!

Millan sa...

Hörde att det blev en god tårta.
Kan lova att det var varmt att gå på stan den stunden, desto skönare att komma hem och svalka sig i "poolen".

Anette sa...

Hahaha med tanke på vilka som troligen kommer att medverka på svensexan så gissar jag att Tobbe kommer att go´när han kommer hem.
Jag hade oxå valt att inte stanna hemma och se resultatet.

Att provsmaka bröllopstårta är jättegott....

Såg att du har hittat till Ann-Sofie :) hon kan gott fundera lite på hur det gick till.

Jenny sa...

FIA: Ja nu är det inte många dagar tills ni kommer, hoppas det fina vädret består så att ni också får njuta av det bästa som finns=NYEHUSEN

LINDA:Ja visst är det kul,vi gifter oss den 9/8. Tack för lyckönskningen!!

MILLAN:Ja den kommer ni nog att digga, oja varmt var det. Tack för hjälpen med datan, nu sitter jag o surfar trådlöst.

ANETTE:Ja han var go, även idag. Åtekommer med mer info om hans dag.
Ja det kan Ann-Sofie fundera på:)