torsdag 3 juli 2008

Skön cykeltur

Nyss hemkommen från jobbet.
Började med en skön cykeltur och sedan en god chailatte

Nu har jag bara 3 arbetspasskvar, inte för att jag ska klaga på mitt jobb. Igår åkte vi till Hörbymarknad med jobbet, mycket folk och varmt var där. Men lite shoppat blev det också.


Nya smycken till Claras foppatofflor.



Och så klart gott marknadsgodis till barnen (här är det diet fram tills på måndag då ska bröllopsklänningen slutprovas).

Maja och Clara är fortfarande i Yngsjö och lilleman är på dagis, tänkte hämta han på dagis vid 11-tiden och sen köra ner till Nyehusen och kanske ta mitt första dopp (nog ingen risk).

Ha en bra dag isolen!!

3 kommentarer:

Millan sa...

Om du orkar kan vi ta en runda i kväll och trimma benmusklerna =)
Jag blev lite röd i skinner av solen igår så jag får ta det lugnt med solen idag, ska sitta med tröja och shorts.
Ha det så bra idag
Kram

Anette sa...

Hej igen,

Vår Bulgarienresa går till Byala Beach,utanför Obzor.
det är bara Tobbe och jag som åker, maken ska iväg på modellflygsmeeting hela veckan och de andra barnen, ja de är ju inte så mycket barn längre, har ingen lust att hänga med!

ha det gott i sommarvärmen, visst är det skönt :)
anette

Unknown sa...

mmmm...chailatte. det hade jag nästan glömt att du ju beställde det på nätet. hur blir dem nu när du gör dem själv?