torsdag 10 juli 2008

En bra dag!!!

Jag och lilleman vaknade redan kl 6.30.

Då satte vi igång att baka kanelbullar och så här fina blev de.



Vid 10-tiden körde vi in en runda till stan.
Jag behövde uppdatera min sommargarderob lite. Blev faktiskt en hel del handlat.
Blandannat
* Nya flipflop
* 3 nya bikinidelar, perfekt på Stadium det var ta 3 betala för 2 SÅNT GILLAR JAG!!!
* Nya solglasögon ( Mina andra tog Måns isönder medan jag provade badkläder)
* 2 byxor
* 3 tröjor
* 1 skjorta
* Underkläder & strumpor.
* 2 shorts
Inte annat än att man är nöjd en sådan här dag.

Clara som är lika shoppinggalen som jag handlade också bla. shorts, klänning, nya HELLO KITTY underbyxor, 3/4 byxor och linne.

När vi kom hem bjöd Anders och Millan på kaffe och jag bjöd på mina goda kanelbullar ( hoppas jag att de var ).

Nu ska här packas för imorgon åker vi till STENBRÄCKA CAMPING
Återkommer på söndag om hur helgen har varit.

Ha en skön helg!!!!!

4 kommentarer:

Anette sa...

Du är ju flitigare än en myra....
Baka så tidigt på morgonen!
Men oh vad det måste ha doftat gott :)

Ha en skön helg!
kram
anette

Ann-Sofie sa...

Ja shoppa är galet roligt! Måste försöka få in en dag på stan nästa vecka!Ska på bio på måndag så då hinner jag nog inom en liten runda mellan jobb och film:)
Ha en härlig helg!

Ann-Sofie sa...

Ja shoppa är galet skoj:)
Hoppas ni får en skön helg!

Anonym sa...

Vilka underbara bullar, man känner nästan lukten av dem!
Kram mamma