onsdag 16 juli 2008

ONSDAG!!

Efter en väldigt segstartad dag, fick jag ändå en del uträttat idag.
Jag ringde till TIDLÖS och bokade tid för mina bryn.
Bokade även tid till Hazel Nagelstudio, ska fixa franska naglar till bröllopet.

Sen klippte jag gräset och som jag nämnt innan är detta en syssla jag gillar, det blir så fint när det är klart.
Clara följde med grannfamiljen till Kiviksmarknad idag också. Hon fick tydligen inte nog igår.Men idag shoppade hon inget utan åkte bara karuseller.

Efter gräsklippningen ringde Millan och bjöd på kaffe och det tackar man ju inte nej till, efter det tog vi en promenad.
Lola och hennes Hanna, Clara och Måns var också med.

När vi kom hem fixade jag med kvällsmaten. Maja och Clara önskade Tacopaj de fick ju bara smaka en hörna sist. Här finns ett bra recept på pajen.

Nu ska vi ha lite vinkväll!!
Vad ska ni göra ikväll??

4 kommentarer:

Marina sa...

Hej! Nu har jag kollat lite här några gånger och det känns aldig riktigt bra tycker jag utan jag vill ge mig till känna så du vet att jag tittar in. Vet inte om du vet vem jag är men jag känner Millan och Anders och det var genom hennes blogg jag hamnade här. Så trevligt att bröllop stundar. Själv har jag varit gift i 10 år och jag hade gärna gjort om det med samma man men ändrat på en del andra saker.
Vad jag ska göra ikväll? Jag köpte jordgubbar innan idag så vi ska mysa till det med glass och jordgubbar tänkte jag.

Linda -Galleri Palla sa...

Ja, vad jag ska göra? Jo, det blev nåt helt tokigt... Kolla in hos mig så får du se ;)

Anonym sa...

jag hörde nog att du klippte gräsmattan, satt nämligen på andra sidan häcken och njöt av några få solstrålar just då...haha ;)
den där tacopajen låter god, ska nog provas inom kort.
just nu sitter antonia och maja här vid andra datorn och spelar dataspel. vi ses!

Ann-Sofie sa...

Ja vad gjorde vi? Åt pannkakor, gick en sväng på kvällen och tittade på usla tv-program:=