torsdag 3 juli 2008

Äntligen Stranden!!

När jag hade hämtat lilleman på dagis så körde vi raka vägen till Nyehusen.
Maja, Clara, barnens mormor och min kusin Pia från Malmö var redan på plats. Barnen hade redan badat ett par gånger, de trodde det var ca 18 grader.
Och tro det eller ej till slut tog jag faktiskt mig också ett dopp, ganska skönt. Men iallafall årets första dopp är avklarat!!!

Här kommer lite bilder på mina godingar

CLARA

MAJA

MÅNS med hela munnen full med Kalle Anka kex


När vi kom hem grillade vi en god köttbit och hade nypotatissallad till det. 2 glas vin slank också ner så nu är man mätt som en plätt. Nu väntar dusch och en rejäl insmörjning, solen tog litt idag.
Imorgon när jag har jobbat så har jag bara 2 arbetspass kvar. JIIPPIEEE!!!!!!

1 kommentar:

Anette sa...

Jaha, så du har badat i havet. Själv är jag en badkruka av stora mått och tycker att allt under 23 grader är iskallt.

Jag har ju inte kommenterat att ni ska gifta er! Det är bara att gratta och hoppas att ni får en härlig dag. Är det månne bröllopsresan som går till Bulgrien?

Semester är väl härligt...jaghar snart avverkat första av mina 6 veckor och jag njuter i fulla drag.

hej hopp
Anette