måndag 7 juli 2008

Söndag!!

Efter en god natts sömn i Nyehusen och en god frukost så gick Måns, far och jag ut på en långpromenad.
Hittade ett ställe i skogen som var fullt med blåbär, måste åka dit i veckan och plocka så att man kan göra en god blåbärspaj.

Når vi kom tillbaka hade klockan hunnit bli 12 ringde då till Tobbe och hörde hur han haft det.Inte precis på snackehumör och bättre hade han mått.

Tur att man bara ska gifta sig en gång tyckte han och det får vi ju verkligen hoppas.

Clara, jag och Måns körde hem vid 14-tiden från Yngsjö.
När vi kom hem hade han precis gått upp, var i duschen och tog en uppfriskande dusch.

Anders och Millan kom och drack kaffe och hjälpte mig med den bärbara datorn så nu kan här bloggas trådlöst. SKÖNT!!!

Denna söndagen var det Tobbes tur att vara sugen på pizza, så det fick det bli.
Faktiskt väldigt goda pizzor de gör i denna "lilla" by.

Efter det klippte jag gräset, en syssla jag diggar skarpt. Tycker det är så rofyllt, efter det var det Anders och Millans tur att bjuda oss på kaffe. Snacka om bra grannsämja.

Ha det gott!!!!

Inga kommentarer: