torsdag 17 juli 2008

Maxihandling!!

Dagen började med promenad med Millan.
Har tagit fram min stegräknare igen, var väldigt flitig med den i våras.
Men när Måns blev sjuk så blev den inlagd i garderoben och där har den legat sen dess.
Men som sagt i dag tog jag på mig den och mitt mål är att jag ska gå mellan 10000-15000 steg om dagen fram till bröllopet.

Efter promenaden åkte jag till MAXI
Usch, vad det är tråkigt att handla, men skönt när det är gjort.
Och skönt när alla sakerna är inplockade och på plats.

För övrigt händer inte så mycket idag, Tobbe jobbar sin sista dag sen är han ledig i 5 veckor ska bli så skönt!!
Måns kollar på PINGU hans favorit och Maja och Antonia ligger i vårt sovrum och tittar på film.
Clara är med Andre och fixar pass till Calle.

Ikväll kommer Tomas, han som ska sjunga i kyrkan på bröllopet. Jag och Tobbe är klara över vilka 2 låtar vi vill ha i kyrkan och nu är det bara till att hålla tummarna att Tomas ställer upp på det.´

Nu ska jag klippa gräset på framsidan det hann jag inte med igår.

Ha en fortsatt skön dag!!

Inga kommentarer: