tisdag 8 juli 2008

Bröllopsklänning.

Igår var jag i Vinslöv på Atelje MB.
Köpte min brudklänning där tidigt i våras, men det var ett par detaljer som skulle fixas till, så igår togs de sista måtten. Nu gäller det att inte gå upp i vikt under semestern för då är det kört.

Köpte även underkläderna så nu är iallafall jag färdig med min outfit.

Idag har jag jobbat min näst sista dag innan semestern, SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!
Cyklade till och från jobbet, imorse var solen framme men på hemvägen regnade det på mig.

Hoppas att vädret blir bättre ikväll.
Jag och Millan ska nämligen till Tivoliparken och kolla på Uggla.

Nu ska jag slänga mig i duschen, kl 17 åker vi med grannen till stan.

Håll tummarna för att det inte regnar på oss ikväll.

3 kommentarer:

Millan sa...

Hoppas med att det ska sluta regna så vi slipper bli blöta ikväll!

Anonym sa...

Gifter du dig också den 9 augusti? Då är vi två (- eller ja, förhoppningsvis fyra...). På måndag är det min tur att åka till MB i Vinslöv och prova min klänning. Ska bli spännande att se hur den såg ut, var så längesen jag köpte den. Roligt att läsa andras planering när man själv är i planeringstagen!

Jenny sa...

Hej Annika!!
Ja vi gifter oss den 9/8 kl 15.00. Idag är det exakt en månad:))