onsdag 30 juli 2008

Härliga stranddagar!!!

Måndag och tisdag har vi spenderat nere i Nyehusen.
Igår var vi ett helt gäng där nere. Kul!!!
Solen tar som bara den där nere, så idag ska vi ha paus från stranden.

Här kommer några härliga strandbilder på mina älsklingar:








Idag på förmiddagen kommer Jenny och August hit, de som ska passa Måns och Clara på bröllopsdagen. Vi ska gå igenom lite om vad jag vill att Jenny ska göra.

När de har kört hem ska jag åka till stan och träffa Fia, hon som ska fixa mitt hår. Vi ska gå och köpa pärlor till håret.

Andra saker som ska fixas i stan:
* Ljus till bordsdekorationerna.
* Skor till Måns.
* Låna hem Majas näbbklänning från Angeli.
* Hämta placeringsboxar på Duvanders.
* Gå till Söderbergs och höra om vigselringen är färdig.
* Hjälpa mamma att köpa kläder till bröllopet.

Sen när jag kommer hem måste jag sätta mig och börja fixa med festprogrammet, inte så lätt när man har 3 barn som hela tiden ropar mamma!!!
Far & mamma har varit snälla och fixat med vigselprogrammet.

Som sagt nu ropar Clara; MAMMA!!! så jag får väl hjälpa henne.

Ha en skön dag i solen!!!

4 kommentarer:

Millan sa...

Visst hade vi det bra igår!
Ta det nu lugnt idag så du inte srtessar ihjäl dej, glöm inte bort att njuta av nuet.
Själv är jag bjuden på lunch av min snälla mamma sen ska jag jobba.
Kram

Anonym sa...

vi tar också en paus från stranden idag. i morgon kanske vi åker ner till den "nya" stranden i åhus och kollar in den. lycka till i stan idag ! kram.

Marina sa...

Vi pausade också från havet idag. Man ska ju vara rädd om sitt skinn.
Jag ser att du har en del på din "att göra" lista. Hoppas du har fått en del avbockat nu. Jag är tokig i att göra listor. En del säger att det är ett stressmoment men jag känner itne det så.
Ta det lugnt o ha det bra!

Ann-Sofie sa...

Mycket att stå i de sista dagarna, I know:)
Men kul, glöm inte bort att njut, det kommer inte tillbaka....

Kram