torsdag 31 juli 2008

Vigselring!!

Yes, nu är den fixad.
Tobbe godkände den och tyckte den var jättefin. Väldigt god service hos Guldsmed Rolf Nilsson. Ringen är klar för avhämtning den 7/8. Så Skönt!!
Imorgon ska vi hämta Tobbes ring på Guldsmedjan i Åhus, hoppas inte där är något strul med den.
Imorgon ska jag till Vinslöv och hämta min brudklänning.

Idag har vi varit på den nya stranden i Åhus, men jag säger bara tacka vet jag Nyehusen. Här låg man som packade sillar plus att man fick gå hur långt ut som helst för ett dopp.

Vi är nyss hemkomna, Måns lämnade vi hos farmor i Åhus för ikväll ska jag sitta och göra festhäfte. Tobbe är i Glimåkra och spelar fotboll.

Men först ska tjejerna och jag äta och vi lyxar till det med gyrosrulle från pizzerian i byn.

Ha en skön sommarkväll!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja tacka vet jag nyehusen, och utsikten var ju inte heller allför vacker eller vad säger du...?
nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi till hanna och konrad. lycka till med häftena!

Millan sa...

Hoppas att du blev nöjd med din häften, antar att jag inte får se dom förrän det är dax om en vecka.
Skönt att det blev bra till sist med ringen.
Hinner kanske höras imorgon fm annars kanske vi ses på lördag.
Ha det så bra
Kram

Marina sa...

Så bra att de tordnade sig med ring ändå. Kan tänka mig paniken som kom när dom sa att den inte skulle komma i tid.
Ha det bra!