söndag 20 juli 2008

SÖNDAG!!

Idag körde jag ut Tobbe, Clara och Måns.

För idag skulle här STÄDAS!!!!

Körde ut låter lite hårt, men jag tror inte de led. De körde ner till Tobbes kusin och hans familj i Åhus. De var även en runda på Åhus beachhandboll. Clara var nöjd hon hade vunnit en vattenflaska och köpt ett hårband som det stod Åhus beachhandboll på.


Jag var hemma och städade. Otroligt vad mycket man hinner när huset är tomt.
Jag dammade, dammsög och torkade blött på mindre än 3 timmar. Riktigt skönt när det var klart.

Sakerna som jag köpte igår fick idag inta sin nya plats.

Så här fint blev det:



När jag var färdig körde jag en runda till EKO. Behövde egentligen bara köpa nya blommor till Majas rum, men det blev en del annat smått&gott.

Hittade en ny duk till köksbordet:


Jag och övriga familjen kom hem ungefär samtidigt.

Fredrik som ska fotografera på bröllopet, hans fru och deras son tittade förbi på lite kaffe. Vi gick igenom lite om hur vi vill ha fotografierna, Fredrik hade många bra ideer. Hans fru Annika kommer att filma hela bröllopet. Kul att både ha det på foto och film.

Tomas, killen som ska sjunga på bröllopet skulle ha kommit idag. Han hade fått förhinder så nu är det framflyttat ännu en gång. Jag kan tycka att det börjar bli lite oroväckande nu.Men han lovade att komma på fredag denna veckan klockan 10.00 istället.

Barnen hade önskat Tacos till kvällsmat så det fick det bli.


Efter kvällsmaten blev det riktigt skönt väder.
Vi passade på att ta ett glas vin vid friggeboden och Måns åt en tablettask.


Sen ville barnen ha med oss ut på en promenad. För tillfället lever dem i sina inlines, men det var skönt med en promenad 0ch idag kom jag upp i 11000 steg.

Nu ska det slappas i soffan en stund innan sängen kallar.

Ha en fortsatt skön kväll!!!

Inga kommentarer: