söndag 20 juli 2008

LÖRDAG!!

Igår lördag åkte vi hit.

Vår förhoppning var att vi skulle hitta ett handtag till vår grind.

Mycket grejor var där men något handtag hittade vi inte.

Istället köpte vi en kudde och två ljuslyktor.


När vi kom hem bjöd våra snälla grannar Anders & Matilda på nybakade kakor.

Efter den goda fikan tog jag och Millan en promenad.

Kvällen spenderade vi tillsammans med Millan och hennes familj. Vi åt en god middag och drack gott vin.

Maja övernattade hos Antonia .

Klockan 22.oo gick jag och Måns hem då var vi båda trötta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jättefina kap du gjorde! nu ligger alla barnen i sina sängar. skönt! antonia är på uselt humör, ibland tror jag hon redan kommit i puberteten, men det är kanske något förstadium eller nåt. ha en skön kväll!

Marina sa...

Ibland blir det ju så att man inte hittar det man tänkt sig men en del annat. SÅ var det ju för mig i stan i fredags. Inga löparskor till Oscar, ingen klänning till Erica och inga korta jeans till Erica heller. Men en tunika och en kofta till mig!
Svår grej det där med bordsplacering. Som du skriver så vill man ju att alla ska vara nöjda och ha något gemensamt att prata med "grannen" om. Inte helt lätt alla gånger.