fredag 18 juli 2008

BORDSPLACERING.

Idag väckte Måns mig kl 6.00 och då gick vi upp.
Han var på värsta lekhumöret men det var absolut inte jag.
Stod ut fram tills kl 8.00. då fick Måns gå in och väckta Tobbe.
Då gick jag och la mig igen, sen väckte Tobbe mig kl 10.30.
Då var frukosten serverad.
Maja hade haft Antonia på övernattning så de var inte heller så morgonpigga, men de tyckte det smakade bra med frukost kl 10.30.

På eftermiddagen slutade det äntligen att regna så då kunde man iallafall vara ute. Tobbe var flitig i rabatten och han plockade även ner vår studsmatta. Skönt tycker jag som bara har tyckt att den varit en ful detalj i trädgården, värre med tjejerna men de kommer nog över det.

Vi passade även grannens barn idag för Lola jobbade och Andre spelade beachhandboll.
Så idag blev det mat som barnen gillade. Kycklingburgare i bröd eller med makisar till.

Vi skulle egentligen varit här kl 17.00 och provsmakat bröllopsmaten men Leif som äger restaurangen hade fått förhinder så nu är det framflyttat tills nästa fredag.

Men idag har vi iallfall fixat klart med bordsplaceringen och det är så skönt.
(Anders du kan vara lugn)
Inte så lätt man vill ju att alla ska ha det bra, men resultatet kändes bra så vi kör på detta.

Anners har inte dagen varit så händelserik men det är väl det som är semester att man ska ta det lugnt!!

Igår kom jag upp i 14000 steg idag slutade jag på 5077 så det är bara till att ta nya tag imorgon.

Nu väntar sängen, hoppas Måns sover något längre imorgon.

GONATT!!!

2 kommentarer:

Millan sa...

Häftig bild på barnen!
Visst saknar man solen. Hörde att det gick ganska bra för "Greven" undrar om han kan röra sig idag?
Vi tar nya tag med att gå, mitt nya liv börjar på måndag.
Ses ute på gatan om en stund.

Ann-Sofie sa...

Såg dina fina väggord, tänkte också beställa där men kan inte bestämma mig för vilket jag vill ha:) Dessutom oroar jag mig för att det är trixigt att få upp?

ha en skön lördag!
Kram