tisdag 22 juli 2008

TISDAG!!

Gårdagskvällen spenderade vi som sagt med goda vänner.
Så här söta var Måns och hans kompis när de väntade på middagen.



Idag har vi varit i Vä och träffat prästen Britt som ska viga oss. Min far och min bror var också med. Far ska leda mig fram till altaret och Jocke ska vara Bestman.
Vi gick igenom hela vigselakten. Pirrade lite i magen när vi läste löftena.
Sedan kom kantorn Cecilia också dit, gick igenom alla psalmerna och låtarna så nu är det klart.
Skönt att ha det bestämt, nu är det bara för mig att skriva Vigselprogram.
Blir nog inte så mycket tid till det denna veckan för på lördag ska vår idrottsförening ha loppmarknad och jag sitter med i loppmarknadssektionen. Vi börjar förberedelserna imorgonbitti kl 8.00 och sedan pågår det ända fram tills loppisen är över på lördag eftermiddag.
Men sen på lördagkväll har vi loppisfest så då får vi lite lön för mödan.

Nu ska jag förbereda middag, för ikväll får vi några goda vänner på besök.

SIMMA LUGNT!!!

2 kommentarer:

Marina sa...

Mycket söta små pojkar! Kan tro att det pirrade i magen. När vi gifte oss så kändejag mig inte nervös men när jag sen tittade på filmen så ser man hur hela brudbuketten skakar. Så jag var nog mer nervös än jag kände av.

Millan sa...

Simma lugnt kan du säga som är ledig =)
Jag för min del kan bara cykla lugnt=(
Hoppas ni får en trevlig kväll, hälsa så gott!
Kram